اینستاگرام بنیامین

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

462

 

١٤٠- گاهى اینقدر همه چى خراب میشه که دیگه چیزى نمى مونه واسه خراب شدن! اگه یه وقت اوضاع یه طورى به هم بریزه که مثل زلزله غیرقابل کنترل باشه، سریع مى رم یه گوشه سرم رو مى گیرم تو دستام و اگه عزیزى هم نزدیکم باشه و من بتونم حتماً ازش مراقبت مى کنم. ماجرا که تموم شه، گرد و خاک که بخوابه هر کسى دنبال مهم ترین داشته هاش مى گرده. بعد از اون هر اتفاقى که بیفته، مثبته. هر چیزى که هنوز مونده باشه قشنگه. من این طورى از حوادث بد رد میشم.

١٤١- قرار نبود وقتى که دوباره استارت شماره ها زده میشه من حالم خیلى خوب نباشه! ولى چه کنم شما ببخشید که این طورى شروع شد. شاید اصلاً تا آخر همین شماره ها که به عشق شماها دارن تایپ میشن حال منم عالى بشه.

١٤٢- پریشب از خدا عمر خیلى طولانى آرزو کردم

دیشب ازش طلب مرگ کردم

امشب دیگه خواسته اى در این مورد ندارم !

 

حالا شما به جاى خدا حساب کنید ببینید مثلاً من باید چقدر عمر کنم؟

این طورى میشه که بعضى وقتا آدم خودش نمیدونه چى از کى مى خواد!!

جدى میگم

اگه الان یه بلیط برنده به هر کدوممون بدن که رد خور نداشته باشه، باهاش کدوم آرزوى محال رو برآورده مى کنیم؟

من که حداقل یه روز طول مى کشه تا بتونم تصمیم گیرى کنم. تازه بعدش هم احتمالاً از آرزویى که کردم پشیمون میشم.

خدایا ازت چى بخوام؟ خودت بگو

آرزو آخرش کجاست؟

١٤٣- به نظرم المثنى نداره عشق

هر عشقى شکل خودشه

مثل اثر انگشت

مثل تأثیر نگاه

مثل من

مثل تو

تو؟

تو خود عشقى خود عشق

١٤٤- دارم دوباره تمرین مى کنم

که هر شب به عشقم آزادى هدیه کنم

که هر جا دلش بود بره

بعدش خودم رو واقعاً به خواب مى زنم

اگه دلش با من بود و نرفت زیباتره

اگه هم بخواد بره، کارى نمیشه کرد !

به زور حتى نمیشه اشک رو تو چشم ها نگه داشت

 

دارم دوباره تمرین مى کنم

١٤٥- Emrooz b kasi k chat kardan bahash kheili hal mide goftam k «chat kardan ba to kheili hal mide!» ١٤٦- خب براى شروع بد نبود. خودم فکر مى کردم هیچ وقت دیگه نمیشه ادامه شماره ها رو تایپ کنم اما الان خیلى خوشحالم. تو این چند روز چند اتفاق باعث شدن که دستم به این نوشته بره و اگر چه خودشون زیاد جالب نبودن اما همین که منو به سمت شما و این شماره ها سوق دادن خیر بودن لابُد. مى بینید شوخى شوخى همه اتفاقات بد رو خوب برداشت مى کنیم بدون کلیشه و حرف هاى قلمبه سلمبه. از شما که این شماره ها به عشق شما ادامه داره ممنونم که به سادگى این حرفا رو باور مى کنید و بى قید و شرط مهربونى مى کنید و در فضا منتشر مى کنید.

١٤٧- دوباره خراب شدم

باورم داشته باش

همین

 



تاريخجمعه 20 فروردين 1395برچسب:,سـاعت 13:6نويسندهReyhan| |

sara